تهران

اتوماسیون صنعتی و ساختمانی و راهکارهای انرژی سبز

اتوماسیون صنعتی و ساختمانی و راهکارهای انرژی سبز

TECO SA (گروه اتوماسیون محصولات صنعتی و سیستم) شامل دو دسته محصولات، محصولات کنترل صنعتی و دستگاه های قدرت می باشد. هدف اصلی آن مسئولیت اتوماسیون صنعتی و ساختمانی و راهکارهای انرژی سبز است.

در دیوارهای اصلی ما به ویژه مدل 800 اسب بخار HP موتور AC را در پاسخ به تقاضای مشتری برای کاربردهای صنعتی با اسب بخار بالاتر نشان می دهیم. درایوهای موتور AC به طور گسترده در تجهیزات تولید کارخانه استفاده می شود و به اثر اتوماسیون و صرفه جویی در انرژی دست می یابد. با استفاده از تجهیزات ماشین آلات سیال مانند پمپ، هواکش و کمپرسور، درایو حتی اثر قابل توجه صرفه جویی در انرژی بیش از 35٪ در کاهش سرعت در ساعات غیر اوج مصرف را ثابت کرده است. اگر موتور مورد استفاده در صنعت و معیشت در تایوان به طور متوسط ​​با استفاده از درایوها باشد، تخمین زده می شود که در سال 17.5 میلیارد کیلووات ساعت در برق صرفه جویی شود که معادل صرفه جویی در تولید برق سالانه از یک نیروگاه هسته ای و ایجاد مزایای کاهش کربن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت TECO-Westinghouse یکی از چند شرکت بزرگ تولید کننده الکتروموتور، درایو و ادوات و تجهیزات الکتریکی در سطح دنیا می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در کشور تایوان واقع شده است و محصولات تولیدی آن در تمام دنیا تحت برندهای TECO-westinghouse و TECO تولید و عرضه می گردد. 

شبکه های اجتماعی

نماد ها

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به teco.ir میباشد

TECO-Westinghouse